Regulamin korzystania z ORLIKA Drukuj
 
  1. Regulamin określa zasady korzystania z kompleksu sportowego.
  2. Kompleks sportowy obejmuje boisko do piłki nożnej, boisko wielofunkcyjne  oraz zaplecze sanitarno – szatniowe.
  3. Administratorem kompleksu boisk sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 23 w Płocku.
  4. Użytkownikami kompleksu mogą być grupy zorganizowane oraz osoby indywidualne.
  5. Kompleks boisk czynny jest we wszystkie dni tygodnia:
    od poniedziałku do piątku
    - od godz. 8.00 do godz. 15.00 – pierwszeństwo korzystania z boisk mają uczniowie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 23 w Płocku oraz innych szkół z terenu Miasta Gminy Płock;
    - od godz. 15.00 do godz. 22.00  - obiekt dostępny dla wszystkich chętnych;
    w dniach sobota – niedziela
    - od godz. 8.00 do godz. 22.00 -  obiekt dostępny dla wszystkich chętnych.
  6. W lipcu i sierpniu obowiązuje odrębny harmonogram funkcjonowania obiektu.
  7. W uzasadnionych przypadkach zarządca zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu.
  8. Dopuszcza się możliwość rezerwacji korzystania z kompleksu boisk.
  9. Osoby korzystające z boisk zobowiązane są do okazania dokumentu tożsamości lub  legitymacji szkolnej i wpisywania się do rejestru użytkowników prowadzonego przez instruktora – animatora lub pracownika obsługi.
  10. Warunkiem korzystania z obiektu jest posiadanie odpowiedniego stroju  i obuwia sportowego.
  11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z boisk zgodnie z ich przeznaczeniem zabrania się:
    a) używania butów piłkarskich na wysokich i metalowych korkach oraz kolców,
    b) wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodny z przeznaczeniem boisk, np.: rowerów, rolek, deskorolek, wózków dziecięcych,
    c) niszczenia urządzeń sportowych i płyty boiska,
    d) wchodzenia na ogrodzenie i urządzenia sportowe,
    e) zaśmiecania, palenia tytoniu, spożywania alkoholu oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających,
    f) przeszkadzania w zajęciach lub grze,
    g) zakłócania porządku, używania wulgarnych słów i zwrotów,
    h) wprowadzania zwierząt,
    i) korzystania z boisk bez zgody instruktora – animatora lub pracownika obsługi,
    j) przebywania i korzystania z obiektu poza godzinami otwarcia.
  12. Nad prawidłowym korzystaniem z obiektu czuwa instruktor – animator i pracownik obsługi.
  13. Osoby korzystające z obiektu mogą korzystać z pomieszczeń socjalnych w porozumieniu z instruktorem – animatorem lub pracownikiem obsługi.
  14. Administrator kompleksu boisk nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z obiektu oraz za prywatne mienie użytkowników pozostawione na obiekcie.
  15. Wyposażenie i sprzęt sportowy znajdujący się na obiekcie należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem.
  16. Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu sportowego za okazaniem dokumentu tożsamości i pozostawieniem go u pracownika kompleksu sportowego.
  17. Sprzęt sportowy wydaje instruktor – animator lub pracownik obsługi.
  18. Pobierający sprzęt jest zobowiązany zwrócić go w stanie nienaruszonym po skończonych zajęciach.
  19. Za zniszczenia powstałe w wyniku korzystania z boisk oraz pomieszczeń socjalnych odpowiedzialność materialną ponoszą osoby korzystające. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie.
  20. W razie niesprzyjających warunków atmosferycznych o możliwości korzystania z obiektu decyduje instruktor – animator lub pracownik obsługi obiektu.
  21. Korzystanie z kompleksu sportowego jest bezpłatne.
  22. Użytkownicy korzystają z boisk na własną odpowiedzialność i odpowiadają materialnie za wyrządzone szkody w 100% wartości zniszczeń.
  23. Młodzież poniżej 12 roku życia przebywa na obiekcie za zgodą i  wiedzą rodziców/prawnych opiekunów, którzy biorą za nią pełną odpowiedzialność.
  24. Korzystający z obiektu zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania regulaminu, przepisów bhp i p.poż, a w szczególności do zastosowania się do uwag pracowników kompleksu boisk.
  25. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 23 w Płocku zastrzega sobie prawo czasowego wyłączenia obiektu z użytkowania z uwagi na organizowane imprezy lub długotrwałe niekorzystne warunki atmosferyczne.
  26. Niezastosowanie się do niniejszego regulaminu rozpatrywane będzie w drodze postępowania karno – administracyjnego, a w szczególnych wypadkach w drodze postępowania karnego.

 TELEFONY ALARMOWE:                                                                             ADMINISTRATOR

POGOTOWIE RATUNKOWE                    - 999                  Szkoła Podstawowa z Oddziałami

STRAŻ POŻARNA                                       - 998                        Integracyjnymi nr 23 w Płocku

POLICJA                                                      - 997                                            ul. Walecznych 20

STRAŻ MIEJSKA                                        - 986                          tel. 24 364 99 10, 24 364 99 11

ALARMOWY dla tel. komórkowych          - 112